REVIEW PRODUK - SAFI LULUR PENCERAH

Selamat petang blogger…pe yang korang buat hujung2 minggu nih??ha pe kata korang berlulur..sebab erin nk share ngn korang lulur yang murah dan berkesan..


Ye la kan bukan sume yang mampu nak ke spa..so utk kesenangan korang jugak bajet yang murah erin syorkan korang beli produk yang bawah nih..




  -Safi lulur pencerah dengan ekstrak kunyit –



Harga pun berpatutan..xla mhal mana..banyak khasiat yang terkandung kat dalam tu..mesti tertanyakan kenapa erin pilih khasiat kunyit..sebab kunyit mmg bagus utk wanita..
Erin dh try dah..memang nampak perbezaan dengan cepat..kulit jadi lebih halus dan mulus..kulit2 mati pun dah xde..kulit pun rasa lembab jeh..xkering lagi....guna seminggu skali pun boleh..2 hari sekali pun boleh jugak..


Lau korang rasa membazir nak beli lulur nih…erin de lagi satu cara tanpa kluar modal untuk korang..lau korang rajin…amek segenggam beras..then korang blend sampai halus (blend kering tau)


Mase nak mandi tu korang sental la kan badan..kompom sume baki yang ada tanggal..beras nih jugak leh jadi skrub muka..ha…senangkan..nak cantik kena la susah ckit…lau senang jadi cantik..tentu sume orang tak menghargainya…


Okeh gurlzz…selamat mencuba…J


Tabung Mia

Menarik Disini