WORDLESS WEDNESDAY








Kadang kadang manusia ni bila berpangkat sikit mula la sombong ya amat.. mcam baru baru ni CB kena.. Nak mintak cuti jaga mak tapi HOD tak izinkan.. Tak pelah dapat jaga mak 3hr je pun syukur dah.. Redha cuti tak lulus.. Mungkin ada sebabnyakan.. Ye la kalau CB cuti siapa lah pulak nak buat kerja CB nanti..

Tapi CB Cuma kecik hati dengan cara HOD jawab pertanyaan CB tentang nak cuti tu.. Macam kita saja je nak cuti dan rilex2.. At least kalau dia cakap tu dengan budi Bahasa dan agak berlapik CB xde la terasa hati sangat.. Yela kita sama2 manusia.. melayu bekerja dengan orang..

CB nie jenis pedas jugak mulut.. Jadi since semalam HOD xmo cakap dengan CB.. Tapi CB tak kisah pun lantakkan dia.. Yang penting CB buat kerja dan balik tepat masa.. Nak cuti CB apply awal2.. Yang CB tau cuti approve.. (hahahahaha gelak jahat..)





Tabung Mia

Menarik Disini