My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

HATI HATI DENGAN SPAM EMAIL

Lama dah CB tak bukak email jadi semalam kebetulan ada nak hantar email dekat cikgu sekolah Mia so sekali jalan la check inbox.. Tapi ada satu email nie menarik perhatian CB..


Rasa macam kelakar pulak.. Yelah tiba2 ada orang nak bagi kita 3.2M hahaha… Kalau la betul2 ada orang nak kasi kat kita duit banyak tu seronok woooo…


So pesan CB korang hati2 dengan spam email yang korang dapat.. Jangan mudah percaya dengan benda2 yang korang tak pasti kesahihannya… Eloknya rujuklah kepada mereka2 yang boleh dipercayai..


Umie Yana said...

Sama laa,selalu gak dapat.. entah apa2 yang dorang merepek.. hehe

Tabung Mia

Menarik Disini