CABARAN FITNESS CIK BUNGA PART 1

Pembukaan tahun nie CB nak rasa nak melancarkan misi.. Misi apa?? Haaa CB nak melancarkan misi mengecikkan badan.. Sebabnya CB rasa agak tercabar bila dalam adik beradik CB sorang yang badan berisi.. Lepas tu adik pulak selalu perli.. Huhuhu… (biasalah gurauan adik beradik..tak amek pot pun sebenarnya..) Tapi sejak2 kerja dekat opis baru nie memang badan naik mendadak.. Mana taknya dalam masa sebulan CB boleh naik 3.3kg..

Kebiasaannya jugak kalau pergi makan dekat luar dengan family, CB adalah orang yang akan menghabiskan makanan dorang (that’s not fair..) Sampaikan anak2 buah pun dah pandai.. Tak habis makan bagi dekat mak lang.. (angkat kening sebelah).. So di tahun 2016 nie meh kita jayakan misi yang poyo nie..

Lepas menggooglelah apa jenis workout untuk kecik2 kan badan nie.. Misi pertama jom kita kuruskan lengan.. (hurmmm boleh ke buat nie???) Misi nie bermula dari 1 januari hingga 30 januari.. (chaiyok…chaiyok..)

Langkahnya kita follow chart bawah nie.. 


Apa yang penting (peringatan untuk diri sendiri supaya tak lupa) kena lah rekod berapa ukuran lengan kita nie sebelum dan selepas nanti.. (mungkin seminggu sekali pun ok kot..*muka berfikir*)

Ok wish me good luck.. Daaaaa…



No comments:

Popular Posts

 
COPYRIGHT © 2010-2017 . ALL RIGHT RESERVED BY CIK CAHAYA BUNGA