My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

TAHNIAH AZREEN DAN ZULKIFLI

Pada ahad yang lepas CB menghadiri majlis perkahwinan opismate lama di Kampung Raja Uda, Klang. Rasa macam tak percaya yang cik adik seorang nie dah pun berumahtangga.. Rupanya tak jauh pun jodohnya, selama nie ada dekat depan mata je.. Tahniah Azreen.. Moga berkekalan hingga ke jannah..



Dan di kesempatan tu jugak dapatlah berjumpa dengan kawan2 opis yang lama.. Seronok sangat sebab lama dah tak jumpa.. Sekali sekala dapat jumpa sakanlah borak kan?? Macam2 cerita ada.. Tapi terima kasih lah kat Cik Bie sebab teman CB pergi majlis tu (walaupun masa tu ada salah paham sikit).. Kalau tak mesti CB tak dapat jumpa kawan2 lama..



Balik dari majlis tu CB dan Cik Bie singgah ke SCM (Setia City Mall) untuk ambil angin petang.. Saja2lah nak jelaskan salah paham yang ada..

2

Sheila Adziz said...

tahniah mempelai... semoga kekal till jannah :)

Diana Rashid said...

Cantiknya pelamin dan baju pengantin tu..mengerlip..

untuk semua..jom join GA..

http://www.dianarashid.com/2015/12/giveaway-baby-store-bersama-dianarashid.html

Tabung Mia

Menarik Disini