My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

KEMASKINI BR1M 2016

Bantuan Rakyat 1 Malaysia 2016 kini dibuka untuk kemaskini  di laman web >> KLIK SINI bermula 5hb disember sehingga 31hb disember.. Sebab2 kenapa korang kena kemaskini maklumat korang adalah :

Memudahkan pengurusan penerimaan bantuan
Membuktikan yang korang masih relevan untuk terima bantuan

Kalau korang tak kemaskini maklumat akan jadi masalah semasa proses nak bagi bantuan kat korang tu jadi lambat atau pun korang mungkin tak dapat dah bantuan tu… Dan kalau korang masih nak bantuan tu kena apply baru..

So korang cepat2 la kemaskini… Orang nak bagi kita ambil jew..huhuhu rugi lepaskan peluang..

Maklumat apa yang korang kena kemaskini?? Just pastikan :

Alamat korang betul
No akaun bank  tak salah.. Pilih bank yang berkenaan dengan nombor akaun.. (Jangan lah akaun maybank korang bagi nombor akaun CIMB pulak..)
No telefon
NamaPenama untuk khairat kematianTanggungan (jika ada)

Tabung Mia

Menarik Disini