My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

AJ CS BUKIT JELUTONG KECOH??

Seperti kebiasaan hari sabtu adalah hari makcik2..kakak2 akan beratur dekat CS Aidijuma berdekatan untuk membeli tudung keluaran Datin Juma.. Cik Bunga pun suka pakai tudung bawal AJ keluaran Datin sebab senang nak bentuk dan bidang yang besar.. Terjebak dengan kawan2 kat opis nih..

Tapi bukan tu yang Cik Bunga nak bagitau kat korang.. Cik Bunga ada dengar cerita dari kawan2 yang pergi ke CS Bukit Jelutong hari ni yang dorang sedikit kecewa.. Ehhh kecewa pasal apa pulak ni??

Kawan2 Cik Bunga nie dari malam tadi dah ada dekat sana.. Pendek kata dorang tido kat sana semata mata nak dapat nombor awal..  Memandangkan nombor yang dikeluarkan taklah banyak mana.. Cumanya hari nie mereka kecewa sebab tak dapat nombor lansung..


Cik Bunga pun tak tahulah sebab ada.. Tapi dorang Cuma bagitahu yang ada pergaduhan mulut antara pekerja AJ dan pelanggan yang menunggu kat situ.. Gaduh pasal apa idoklah Cik Bunga tahu.. Tak beranilah Cik Bunga nak cakap kang salah cakap tak pasal2 kena saman pulak.. Bila Cik Bunga dengar kesian jugak dengan kawan2 tu.. Yelah dah lah bermalam kat sana lepas tu xdapat nombor pulak.. Macam sia2 jew usaha dorang.. Mungkin jugak tak ada rezeki mereka minggu nie..

Cik Bunga pasti Datin Juma akan menyiasat punca2nya dan selesaikan masalah nie.. Masalah kecil je salah paham antara pekerja dan pelanggan… Apa2 pun Cik Bunga tetap sokong Aidijuma.. Moga bisnes Datin terus sukses dan berkembang..



4

hazwan hairy said...

sggup bermalam tu yg lagi xfaham hahahaha

Cik Cahaya Bunga said...

@hazwan hairy hahaha...minat masing2..

Zie Azi said...

sm kes mcm tudung Fareeda dulu, snggup bermalam bagai nak dpatkan tudung limited edition

Cik Cahaya Bunga said...

@Zie Azi biasa la tu zie..tapi fareeda tu mahal sgt..

Tabung Mia

Menarik Disini