PERSONAL CARE - LAVITEEN GREEN TEA

    
PC3101 - Laviteen Body Shampoo With Green Tea Extract For Normal Skin
500ml - RM 26.25

syampu badan kaya buih dengan ekstrak teh hijau yang memberikan anda kulit yang sihat setiap kali anda menggunakannya. Wangian yang menarik dan menyegarkan, memberikan anda sensasi kesegaran sengit. Laviteen Syampu Badan Dengan Ekstrak Teh Hijau Untuk Kulit Normal dicipta khas untuk mencapai khasiat penghidratan dan menggunakan kebaikan Ekstrak Teh Hijau dan Ekstrak Kiwi semula jadi penting untuk memberikan pembersihan lembut dan berkesan, pelembab, berkhasiat dan rawatan anti-oksidan untuk menjaga kulit anda kembali muda, segar dan lembut.

PC3102 - Laviteen Moisturing Body Shampoo With Green Tea Extract For Dry Skin
500ml - RM 26.25

dirumus khas untuk membersih dengan berkesan, mengandungi Vitamin E dan ekstrak Alpukat yang melembapkan dan mengekalkan keseimbangan kelembapan semula jadi kulit dan menjadikannya lembut. manakala Ekstrak Teh Hijau yang anti-oksidan melindungi kulit daripada kesan rosak setiap hari dari angin, debu dan matahari.

PC3103 - Laviteen Scalp Care Shampoo With Green Tea Extract
350ml - RM 23.40

Laviteen Syampu Penjagaan Kulit Kepala Ekstrak Teh Hijau mengandungi Ekstrak Teh Hijau untuk menyuburkan dan radikal bebas dalam kulit kepala, meningkatkan peredaran dalam kulit kepala dan membantu meningkatkan kesihatan, kilau dan bersinar dari kedua-dua rambut dan kulit kepala. Ia menyediakan kuasa melawan kelemumur berkesan tanpa menanggalkan batang rambut atau merengsakan kulit kepala pada masa yang sama mengekalkan minyak semula jadi di kulit kepala.
 
PC3104 - Laviteen Strong Hair Liquid With Green Tea Extract
250ml - RM 23.60

Laviteen Cecair Rambut kuat Ekstrak Teh Hijau membina rambut sepenuhnya dengan bersinar yang luar biasa. Rambut kering, rosak yang jelas kelihatan akan dijana semula dengan penggunaan yang teratur. memberikan kawalan tambahan dan kilauan untuk membantu melembapkan rambut anda sepanjang hari. Ekstrak Teh Hijau dengan berkesan melawan radikal bebas dengan manfaat anti-oksida untuk menjaga rambut anda segar dan cergas. Ia juga mengawal rambut mengerbang dan rambut ikal, memberi sokongan pada gaya rambut dan pada masa sama mengukuhkan struktur rambut.

PC3105 - Laviteen Hair Gel With Green Tea Extract
125ml - RM 26.40

Sarat dengan teh hijau antioksidan, ia menjadikan rambut rasa licin walaupun ditiup kering. memegang gaya tanpa kaku atau melekit. Tidak mengeringkan atau menanggalkan minyak rambut semula jadi. Mudah dicuci daripada rambut, dengan tidak meninggalkan sisa menjengkelkan yang membuat rambut kusam dan kurang kilau.






No comments:

Popular Posts

 
COPYRIGHT © 2010-2017 . ALL RIGHT RESERVED BY CIK CAHAYA BUNGA