My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

PAGI JUMAAT YANG SADIS

Salam jumaat readers semua.. Apalah daya pagi nie hp kesayangan Cik Bunga terjatuh dalam takungan air lecak kat depan opis masa nak pergi beli sarapan.. Aduhaiiii sedih rasa nak nangis jew.. Tak boleh nak salahkan sesiapa sebab memang salah sendiri..



Tapi lama dah hp Cik Bunga tak jatuh.. Last jatuh habis retak screen.. (hehehe.. ganaskan Cik Bunga pakai hp).. mujurlah tak teruk masuk air kat hp nie... lepas keringkan alhamdulillah dah boleh guna semula.. Cuma tak tahulah berapa lama boleh tahannya.. Minta beli baru lah tu kan…






Sila abaikan screen yang dah taka da rupa tu ye.. Insya allah ada rezeki nanti boleh lah tukar yang baru.. Hp yang sedia ada nie pun hadiah hari lahir yang ke 26 dari ex hubby. (walaupun dah berpisah masih dapat hadiah.. Alhamdulillah)..






Tabung Mia

Menarik Disini