My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MIA DAN MINI PIZZANYA

Dah berapa hari Cik Bunga asyik balik lambat jew.. Dah la balik lambat lepas tu ada jew benda yang minta perhatian.. Kesian sikecil Cik Bunga tak dapat perhatian sepenuhnya minggu nie.. Mujurlah ada nenek tempat dia nak bermanja.. Tu pun bila Maksunya cuti berebut2 pulak nak tidur dekat nenek.. Tak pasal2 nenek menjadi rebutan..



Jadi semalam kebetulan opismate ada jual mini pizza.. (opismate Cik Bunga memang ada buat bakery..setakat nak order kek or pape insya allah boleh) so Cik Bunga beli la sebab teringat yang budak manja sorang tu memang suka sangat…








Macam biasa balik kerja orang yang akan bukak pintu tentu2 sekali sikecil tu.. Dengan senyuman comel dia serta omelannya.. Jadi Cik Bunga terus je bagi mini pizza tu dekat dia.. Wah sukanya sampai lompat2.. (gaya macam tak pernah makan gitu..).. Tapi boleh pulak dia makan topping aje... Haishhh macam tu lah budak2 makan apa yang mereka suka jew..







Tengokkan gelagatnya hilang sikit rasa penat bekerja seharian..

 

Tabung Mia

Menarik Disini