My Meow Now

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

CARA HILANGKAN PARUT

Korang ada tak parut luka atau jerawat yang rasa macam susah nak hilang?? Ok Cik Bunga ada satu petua yang memang cik bunga suka amalkan bila ada parut2 degil..

Caranya korang amek kulit pisang yang warna kuning tu (kalau nak kulitnya kena la makan isinya dulu..) kulit dia yang belah dalam tu (bukan warna kuning kat luar tu tau) korang gosokkan di tempat parut tadi sampai keluar daki..

Buat sekali je memang la tak hilang parut tu..korang kena buat selalu..alhamdulillah Cik Bunga memang amalkan petua ni je setiap kali ada parut..

Tabung Mia

Menarik Disini